Áprilistól újraindul a fogaskerekű
A BKK úgy számolt, hogy a téli üzemszünettel 120 millió forintot lehetett megspórolni, a melegebb időben viszont már elég jó a fogaskerekű kihasználtsága ahhoz, hogy újraindítsák.
A BKK úgy számolt, hogy a téli üzemszünettel 120 millió forintot lehetett megspórolni, a melegebb időben viszont már elég jó a fogaskerekű kihasználtsága ahhoz, hogy újraindítsák.
Változásokat jelentett be a Fővárosi Közgyűlés a BKK-jegyeket illetően arra hivatkozva, hogy a jelen gazdasági környezetben egyre nagyobb kihívás Budapest közösségi közlekedésének a működtetése. Hétszáz forinttal kell többet fizetni majd a reptéri buszjegyért.
Immáron NFC-vel, egy mozdulattal is érvényesíteni lehet majd a jegyeket és bérleteket az első évfordulójához érkező BudapestGO alkalmazásban.
Két embert azért jelentettek fel, mert közterületen ittak alkoholt.
A rendőrség értesítette az illetékes vadásztársaságot.
Drága mulatság szanaszét hagyni a közbicikliket.
Az ajándékokat rejtő cipősdobozokat a karácsonyi díszítésű trolibuszon és a BKK ügyfélpontjain is le lehet adni.
A VI. kerületben alakítottak ki négy új gyűjtőpontot.
Szombaton és vasárnap is jelentős forgalomkorlátozás várható, nem érdemes rutinból közlekedni.
A BKK elismerte a hibát, dolgoznak a javításán.
Ha a potyázó negyedéves, vagy éves bérletet vásárol, akkor még több pénzt engednek el a pótdíjából.
Az automaták egyes eszközei 7-8 éves technológián alapultak, de az üzemeltető nemrég leváltotta ezeket – az összes berendezésnél.
Jelentősen megerősödött a turizmus a fővárosban, ezért nem csak éjjel-nappalivá teszik, hanem sűrítik is a járatot.
A tömegközlekedést is érintik a felvonulás miatt elrendelt korlátozások. A rendőrség térképre tette, hogy mely útszakaszokat érintik a lezárások.
Két tucatot már ki is lehet próbálni az új járgányok közül.
A többségük az észak-budai és észak-pesti, valamint a kelet-pesti kerületekben közlekedik majd.
A múlt héten megírtuk: többen pórul jártak, mert a digitális jegy hosszadalmas érvényesítése miatt lemaradtak a villamosról. A BKK lépett ,és megkezdte a legkézenfekvőbb megoldás tesztelését.
Nagy siker a BKK mobiljegye, azonban van, aki hiába fizet érte, utazni nem tud vele. Az ügy hátterében egy egyszerű hiba van: úgy tűnik, nem vették számításba a rendszer kialakításánál, hogy vannak, akiket a jegyük kezelések közben hagynak ott a megállóban.
Nem drága a kerékpárbérlet.
Német mintára a magyar kormány is vizsgálja, hogy 3500 forint körüli, minden tömegközlekedési eszközre érvényes bérletet vezessenek be.